Alla hjärtans-dag ;)

Det var igår det ja, men vad gör väl ett sent inlägg om den fantastiska dagen!?

Jag funderade starkt på att hyra en romantiskt komedi, köpa mängder av choklad, gå hem..tycka synd om mig själv och dränka mig i tårar! Haha..
Men sedan slog det mig ju faktiskt att det inte bara handlar om "love-between a boy n´a girl"..och jag har ju världens bästa moster som ville bjuda mig och min far på middag<3

Meny:
Välkomstdrink - martini med passionsfruktsjuice (endast till oss flickor) Maahaha

Lasange, underbart god! (trots Christers brist på smaksinne)

Marängswisch (mmm gottigottgott, hur många portioner gör dig glad?)

Efter det trevliga besöket i Djursholm begav vi oss tillbaka mot Vallentuna, vi skjutsade även hem KusinMarie och jag stannade till på Centralvägen för att se på film med Kickoo..
BECK - I stormens öga.



Den var faktiskt bra, men en aning oklar i början:)

Ejmil tittade förövrigt in och gjorde oss sällskap! Och han spillde saft på hela byxorna, den klanten;)

Hejdååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0