Dont get it!?

Jag förstår mig inte på människor..
Hur kan det vara roligt att snacka skit om andra!?

HUR?

Är det verkligen roligt att göra narr av, klanka ner på och skämta om andra människor!?
...
Måste man så gärna säga något, säg det till personen i fråga..

Jag förstår inte grejen!
För jag menar roligt måste det ju vara, roligt som in i helvete..eftersom det aldrig får sig ett slut.


Och vad är man ute efter!?

Är man osäker som människa, söker man uppmärksamhet, är man bara besatt av att vara omtyckt?

Har man haft en dålig uppväxt eller beror allt på umgänget och omgivningen!?


Please, give me a break!

Väx upp:)
Stick ut från mägnden, var en fin människa! Rakt igenom.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Dom flesta snackar skit eftersom dom inte vågar säga det ansitke mot ansikte... =D

2010-02-28 @ 19:58:02
URL: http://lilja97.filosoferar.se/
Postat av: Theo

Jag ser vad du försöker säga. Synd att du lagt mer tid på att ändra teckenstorlek, fetstil osv. än vad du har på att beskriva dina tankar. Vill du ha något sagt så säger du det i ord, det är vad ditt text lider brist på, ont om ord men mycket...pyssel.



Synd att låta din mål falla och din poäng gå till spillo.

2010-02-28 @ 20:02:02
URL: http://theschitz.se
Postat av: Sandra

Människor födds inte onda.

Bra budskap.

2010-02-28 @ 20:09:28
Postat av: Sandrah

Helt rätt!



var en fin människa, rakt igenom. Om inte annat. Försök!

2010-02-28 @ 20:46:25
Postat av: Alexx

Absolut, om inte annat..försök! :)

2010-02-28 @ 20:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0