Lite uppdatering, sådant slarv & ibland är man ju störd!;)

Jag har haft tid, dock inte ork att skriva i bloggen eftersom jag har gått och blivit en sjukling..
Så det får bli ett uppdaterings-inlägg det här! :)


Onsdag: Kryssning till Åbo, den blev inte riktigt som jag hade tänkt mig..havet bjöd oss på världens jävla storm och båten gungande som aldrig förr.
Jag brukar aldrig bli sjösjuk, men blev dessvärre det den här gången.. så för min del blev det ganska nyktert, till skillnad från mitt sällskap;)
Trots detta hade jag trevligt och det var fantastiskt skönt att vakna upp dagen därpå, och känna att man inte var bakfull..för det vill jag lova inte är att rekomendera, inte på båtar!

Fredag:
Emilia Odin skulle firas i stan denna afton, dock hörde vi aldrig från henne och antog att ingenting var planerat..så det fick bli ytterligare en kväll i Vallentuna!
Vi skulle äta middag hemma hos Krille..laga en trevlig middag tillsammans allihopa, det slutade dock med att alla tog med sig hämt mat.
Ingen orkade ställa sig och laga mat när det väl kom till kritan:)

Och jo, sanning&konsekvens kortleken sedan Nyårsafton som jag och Kickoo skapat..hittade jag hemma i mitt kök, det blev en hackig runda av den också innan det bar av mot Tre Kronor..

* Jag "gömde" återigen en vinflaska, i ett fönster den här gången OCH..

* Jag och Kickoo skulle titta till VåningETT, väl inne ser jag Janne, jag går fram och hälsar och eftersom vi är så söta och trevliga så vill han bjuda oss på varsin drink..
Svårt att bestämma sig men jag beställde tillsist två Cosmopolitan. Vi tackade, pratade lite till och gick för att besöka "the ladiesroom".
Det var inte så livat uppe på Våningen så vi kom tillsammans på den geniala ideén om att smita ut bakvägen!
Vad vi inte tänkte på var att torget är ganska öppet, och därmed synligt..väl ute i kylan kom vi även på att vi inte skulle bli insläppta på Tre Kronor med en drink i handen så vi placerade den i en snöhög!

Jag fick någon dag senare även reda på att vi blivit sedda att vakten Patrik, han sa att "ajaj" och att så får vi inte göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0