Lättväckt?

Är ni lättväckta?

Igår gick jag och la mig när klockan närmade sig 03.30, datorn hade inte så mycket mer att erbjuda så jag la mig till ro i sängen och somnade till en musikal-film som hette "Hello Dolly", gammal film..it seems.

Men jag vaknade av sms & samtal stup i kvarten kändes det som, trots att jag hade endast vibration.

Men det är olika med mig
, ibland behövs det ingenting för att jag ska vakna och ibland verkar jag vara omöjlig att få kontakt med!

Men idag...
Ska jag iallafall pallra mig iväg till gymmet, jag ser dock inte framemot att gå dit eftersom jag upptäckte att det fortfarande snöar.

Men väl där ska jag besöka simhallen, simma minst 40 längder, bubbla lite i poolen och basta med inpackning&ansiktsmasker..LOVELY!

Kommentarer
Postat av: syster yster

guud va skönt det lät!! Ja, kanske inte de 40 längderna men resten!! Ha det bra hurtbulle!!

2010-02-20 @ 13:11:35
URL: http://martalouise.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0