Tatuering

För det första vill jag bara påpeka hur otroligt missnöjd jag är med min tatuering, jag gjorde den strax efter min 18årsdag. Jag hade tänkt mig en "läpp" bakom örat, dock ser den ut som två bananer och för att inte tala om hur mycket den har blekts!

Och Teds Tattoo i Väsby ska vara en bra Studio!?


( Denna bild togs dagen efter, den ser alltså inte ut såhär längre - färgmässigt)

Kanske vissa utav dem, men tyvärr inte han som tatuerade mig!



Jag har länge funderat och klurat på vad min nästa tatuering ska bli.
Men när jag till sist har kommit på något som känns bra så dyker något ännu bättre upp i huvudet! Typiskt va?

Men nu tror jag att jag har det;)
Såå..

..Är det någon som vet en bra tatueringstudio?
Som är duktiga, främst på detaljer och som skissar efter beskrivning?

Ge mig gärna tips!:)

Puss

Kommentarer
Postat av: Filip

Den såg inte bra ut... Är det inte bättre på att lägga pengar på att få den övertatuerad?

2010-02-23 @ 14:26:01
URL: http://filipjacobsson.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Hej :) angående din blogg design.

Vart har du fått tag på den ? Sett många som har samma uppbygnad med de tjocka ramerna runt header meny och allt. Och jag gillar den verkligen. ? :) Skulle du kunna hjälpa mig på nått sätt. ? :D

2010-02-23 @ 14:54:44
URL: http://hyperunge.blogg.se/
Postat av: Isabelle

aha okej :) tack :D

2010-02-23 @ 16:46:39
URL: http://hyperunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0