Tralalala:)

Jag skulle ha varit på gymmet nu egentligen, men min kära kusinvitamin ringde och väckte mig vid 9-tiden och sa att hon inte skulle hinna..men att vi kanske kunde träna i eftermiddag istället!
Jag märkte också hur hes jag var, hur trött jag var och hur otydligt jag pratade eftersom jag var tvungen att upprepa vad jag sa flera gånger;)
Så det bästa är nog att ta en paus från "gymmandet"..kan i bästa fall gå dit och simma, för det var inte alls ansträngande..bara härligt!:)

Har också fått reda på att Storasyster läser min blogg, haha! Det är ju lite kul..men nu får jag bara skriva snälla saker:) Hihi.


Kommentarer
Postat av: Anonym

www.JLlicious.blogg.se, check it out cutie ;)

2010-02-17 @ 15:50:34
Postat av: J'Licious

sv; haha jadu, ingen aning ;o :p

2010-02-17 @ 16:02:17
URL: http://jllicious.blogg.se/
Postat av: Annika

Hej Hej kul att du hittade in till min blogg :O)

kraven för en gastric bypass är BMI 35 och sen är det lite andra saker de kollar med hälsan men jag tror de flesta som kan klara en operation och har över BMI 35 blir godkända för operation. ha en bra kväll! /Annika

2010-02-17 @ 18:47:07
URL: http://motettlivihogklackat.blogg.se/
Postat av: Annika

på den bilden du har här på bloggen ser du ju jättefin och smal ut..inte behöver du väl gå ner i vikt gumman?

Jag har gått ner i vikt flera ggr med viktväktarna och gillar deras programm.mitt problem har varit att jag inte kan hålla det bara...men om du inte har provat viktväktarna så rekommenderar jag det.

jag rekommenderar INTE pulver och sådana dieter..det är dömt att misslyckas med att behålla..enligt min åsikt :O)

2010-02-17 @ 19:05:57
URL: http://motettlivihogklackat.blogg.se/
Postat av: syster yster

Det finns väl bara snälla saker att säga om mig eller hur;)!!! Kram på dig

2010-02-17 @ 19:57:09
URL: http://martalouise.zoomin.se
Postat av: lillasyster

Ja, det hoppas jag! Eller har du något elakt skvaller om dig själv?;)

2010-02-17 @ 22:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0