Hoppsansa! Vad tider springer iväg:)

Nu är det såhär va, att jag har träningsvärk i både lår och mage!
För jag var nämligen på gymmet idag, wihoo..jag simmade i den överklorerade bassängen tillsammans med min kusin.
Ganska duktiga var vi, vi simmade 40 längder - vilket motsvarar 1 km:)

Sedan stekte jag lite falukorvar och umgicks lite med Sandrah och Kickoo.

Min vän Johanna slog mig en pling och frågade om jag ville med till TäbyCentrum för att byta ut busskortet till ett plus-busskort.
Och eftersom jag inte har något större liv i nuläget som följde jag givetvis med:)

Det slog mig också att min "lilla" systerdotter fyller år snart:) 13 år! Unbelivible..
Så jag tänkte slå två flugor i en smäll och leta lite presenter också!
Som även Johanna sa när jag berättade att Ida skulle bli tonåring, bli en i gänget liksom;)
..så tappade hon nästan hakan och sa:
"Whoot, jag ser henne fortfarande som en liten 7åring"

Det gör dock inte jag, nästan lite läskigt hur stor hon har blivit, för att inte tala om hur snygg hon har blivit:)
Det ligger väl i släkten! Maahaha;) Sådan moster, sådan systerdotter.

Men poängen är, att det inte känns som ca 10 år sedan hon sprang runt i Pippi Långstrump-utstyrsel!

Men Godnatt, dags för sängen..jag kan ju faktiskt inte sova bort HELA dagen imorgon!

Puss


~A~

Kommentarer
Postat av: syster yster

Det ska väl ändå va sådan mor sådan dotter, eller??!! haha!! O du, hur såg vi ut för 10 år sedan??! Läskig tanke!

2010-02-17 @ 05:05:44
URL: http://martalouise.zoomin.se
Postat av: Lillasyster

Nää, men du kan få vara med på ett hörn:) Lite av skönheten kommer kanske från dig!;)

Haha, ja..jag var liten som en skit, och du vacker som en dag;) Haha.

2010-02-17 @ 14:08:47
Postat av: IdaZ

Hahha så gulligt Tack Tack!!

2010-02-17 @ 21:15:19
Postat av: StiligaMoster

Hihi, jag är en gullig filur helt enkelt!;)

2010-02-17 @ 22:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0