Bokat! :D

Jag verkar ha bosatt mig på Centralvägen, sist jag sov hemma var i fredagsnatt..innan det har jag övernattat här i 3 veckor! Går i princip bara hem för att använda tvättmaskinen och heja lite på papputten:)

Det har under en längre tid funnits funderingar om en resa till Grekland i sommar, till Skiathos.
Så igår tittade Sandrah och Jojjo in en liten stund eftersom vi skulle kolla efter hotell och viceversa.
Ingen av dem var så imponerade av bilderna på Skiathos, så då övergick disskutionerna på andra vägar.

Vi såg ett reklam-klipp om Cypern, klickade in på detta och fastnade direkt..vilka fantastiska bilder!
Jag har aldrig sett sådant klart vatten i hela mitt liv, kristall-turkost:) Och för att inte nämna nöjeslivet!
Så det blev helt enkelt en resa till Cypern, till orten Ayia Napa:)

 

Igår bokade vi, flygbiljetter&hotell..
Den 2 augusti, då smäller det!

Cypern, Ayia Napa, Hotell Kleio..
HERE WE COME;)

Åååh vad jag längtar Hihi..


Kommentarer
Postat av: ja

så jävla dyrt i cypern!

skit ställe boka av direkt!

dyrare än i sverige

2010-02-09 @ 17:25:13
Postat av: Kicko

gillar att du är hos mig ofta :)

2010-02-09 @ 18:10:21
URL: http://kickisandh.blogg.se/
Postat av: Alexx

Jag vet att det är dyrt, men det är fint!

Jag får väl leva på saltvatten i 14 dagtar. mm..mums!

2010-02-09 @ 19:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0