Vilse i skogen, rullar vi omkring, rullar vi omkring och vi fattar ingenting!;)

Tänkte dela med mig utav min fantastiska kväll!

Hade egentligen bara tänkt ta det lugnt, men så blev det inte.. jag hamnade på TreKronor, nykter.
Och faaan vad det är tråkigt då!
När det var dags för stängning  hoppade Nadin fram och frågade om jag ville med till McDonalds, och naturligtvis vill jag det;)

Så det bar av till Hägernäs i 2 små röda bilar.

Väl framme, äter vi..naturligtvis!
Och sen skulle vi bege oss hemåt, TRODDE VI!

Sara och hennes vän Martin rullar hemåt i förväg, och inget mer med det tänkte jag:
" klart vi hittar" sade jag.

Jovisst, i ljuset. Och jag satt med näsan nere i mobilen och missade att skrika till vid avfarten mot Arninge.

Så vi hamnade åt helvete, med skog på båda sidor av vägen..rädda för att vi ska köra på någon tjock älg;P
..Till vår räddning hade vi Saras GPS..

(Som jag förövrigt inte förstod mig på i början och hade ställt in den på Finland, klart den inte hittar Vallentuna Centrum då!)

Hahaha.

TACK OCH LOV!;)

Vi ser i mellanåt vägskyltar mot: Hallstavik, Kårsta, Norrtälje och.. Ja, snurrigt helt enkelt.
Men tillslut kom vi till Angarn iallafall, och därifrån känner man igen sig, även i mörkret?:P

Vi hade alltså åkt runt som FREAKS i 4 mil på grund av en missad avfart! Haha..

Men varför klaga, vi fick oss ju ett litet äventyr där mitt i natten!;)
Det tog oss 55 minuter från McDonalds i Hägernäs:D


Kommentarer
Postat av: Caszandra

Men gud va sääämst ni är HAHAH fyfan! men tur att jag gillar er iaf då :P

2010-02-27 @ 14:18:55
URL: http://caaash.blogg.se/
Postat av: Sabina

Hahaha :D vad sköna ni är! :)

2010-02-27 @ 19:54:49
URL: http://saabs.blogg.se/
Postat av: Patrik

SÄMST!

2010-02-28 @ 18:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0