Visning:)

Hejsan där!

Jag vet inte hur många gånger jag vaknade mellan 07.00 och 12.30, men många var det iallafall..jag lyckades somna om men det kändes konstigt nog inte som att jag egentligen hade behövt det.


Min far och jag funderar nämligen på att flytta, vi har gjort det under en längre tid.
Planerna verkade ha blivit lagda på hyllan, tyckte jag.. men jag ryckte tag i Papputten och fick med honom på en lägenhetsvisning på: Skördevägen 7, idag 14.30.

Olyckligtvis hade vi delade åsikter om lägenheten, så än så länge lär vi bli kvar på samma ställe!
Ibland får jag dock känslan av att ingenting duger, som att han egentligen inte vill flytta :/

Här kan ni kolla in lägenheten vi kikade på:

http://www.hemnet.se/beskrivning/597291?r=3

Innan det, gick jag till Kondiset, det gamla..åt en räkmacka och pratade lite med Nadin!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0