Grönalundsfredag med family

Ifredags var jag på grönalund med familjen, det var riktigt trevligt och allra minst för att vi ses så sällan.
Jag hoppas att det blir en tripp upp till norrland med dem också, får förhoppningsvis reda på det ikväll.

Men jag hade iallafall väldigt roligt och det tror jag även resten hade också, jävlar vad det var fart i oss alla (förutom pappa som var väskhållare)

Synd att man inte ser våra miner!!!


JAG ÅKTE INSANE!!! MAX OCKSÅ, VI ÄR GRYMMA INTE SANT?
På lördag eftermiddag var det hemfärd för syster och barnen men vi passade på att bada lite på Kvarnparksbadet i Djursholm innan vi återvände till deras ståtliga villa och åt en fantastisk lunch!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0