Hann med lite bloggande idag trots allt, se på fasiken.

Heeeej härliga onsdag, mitt humör är på topp och solen skiner! Cypern, Ayia napa närmar sig och idag bär det av mot Norrland.
Som jag längtat, det är väldigt mysigt där uppe trots att huset spökar och knotten äter upp mig.
Det uppstår ett speciellt lugn inom mig när jag är i norrland som aldrig vill titta fram här hemma i Äckeltuna.

8.15 var jag uppe, trött som en dåre! Men skulle hinna med en dusch, en frukost och dubbelkoll av packningen innan avresa.
9.30 var vi iväg och jag slänger iväg ett sms till min syster som genast ringer upp och säger att vi inte kan komma än eftersom hon är mitt uppe i studierna.
Klockan 15 ungefär var vi varmt välkomna!;)
Vi svängde in till Märsta för att besöka Plantagen och plantera nya blommor på min fantastiska mammas grav<3
Jag ville ha färgtema, och valde orange:) Tog bild, men hinner inte ladda upp nu, kan visa resultatet på söndag!

Nu ska jag på bästa sätt försöka fördriva tiden drygt en timme till innan vi kan börja gasa igen.

Har ingen tillgång till dator under norrlandsvisiten men om jag är en gullig moster kanske jag får låna Ida's mobil litegrann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0