Ja, mitt minne kräver packlista

Idag känns det att Cypern närmar sig! För idag har vi varit och shoppat lite på Willys, vi har nämligen tänkt att vara så ekonomiska som möjligt och tar därför med oss mat ner och har planerat att äta på restaurang ungefär 2 gånger/veckan:)

Inhandlingen som vi trott skulle ligga på närmare 1000-lappen hamnade på ungefär 200:- per skalle:P
Positivt, mycket positivt.

Och eftersom jag är och alltid brukar vilja vara ute i god tid med packningen hade jag redan ikväll tänkt hämta upp min resväska, så kan jag bara allt eftersom slänga ner klädesplaggen och stryka dem från listan:)
OCH JA, jag har packlista:) Känns säkrast med mitt guldfiskminne...

För nog har man ett sådant, på vägen hem från Norrland kommer jag på efter dryga timmen i bilen att jag hade glömt kameraladdaren i vägguttaget och det var bara att vända tillbaka.. Roligt Alexandra!

Kommentarer
Postat av: ..

sjukt snålt o ta med sig mat ner.

2010-07-27 @ 16:31:48
Postat av: syster yster

Jaha ja, jag vääääntar på bilder!! puss

2010-07-27 @ 16:53:26
URL: http://martalouise.zoomin.se
Postat av: Alexx

Snålt anser du, ekonomiskt anser vi. Ska du kommentera anonymt så kommentera inte alls, fjant

2010-07-28 @ 14:19:40
Postat av: Anonym

Hej! var med och tävla om VIMTO-drycker hos mig?

Isåfall behöver du bara göra detta.

1. Klicka på den här länken för att komma till tävlingen: http://mirandaland.blogg.se/2010/july/tavling-vinn-en-vimto-platta.html#comment

2. Du måste svara på 2 frågor för att vara med.

3. Du måste skriva ett inlägg på din blogg, det kan vara hur litet som helst. Det behöver bara stå ''jag är med och tävlar hos mirandaland.blogg.se om vimto-drycker, var med du också vettja!''



LYCKA TILL OM DU ÄR MED!

/kramar, miranda♥



TÄVLINGEN AVSLUTAS IMORGON SÅ SKYNDA PÅ!

2010-07-28 @ 14:29:37
Postat av: Anonym

jag kommenterar precis vad jag vill, snåla kossa!

2010-07-29 @ 14:39:16
Postat av: Alexx

Haha!;)

2010-07-29 @ 14:42:43
URL: http://newbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0