Mobilkrångel IGEN

Jag förstår inte hur jag lyckas, alla mobiler jag har får i slutändan samma problem!!!
Dem stänger av sig kors&tvärs.. vad fan är promlemet?

Och jag har inte råd att köpa en ny mobil, men jag ska få min systerdotters gamla telefon och det uppskattas mycket!
Igårkväll lade telefonen av närmare 20 gånger och hakade upp sig vid varje sms.
Så jag vill bara meddela ALLA att min mobil är för tillfället inte att lita på.
Och om jag inte svarar på samtal eller sms så kan det bero på att den är allvarligt skadad och inte på min oförmåga att ha ljudet på!


För tillfället fungerar den, men hur det ser ut om 10 minuter vet jag inte..detta är lite som ett mysterium!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0