Nu är jag återigen "beetween two jobs" ;P

Idag jobbade jag förmodligen min sista dag på Kristorante, dem sa att det inte behövs någon extra under semestertiderna då alla är bortresta.. men att jag säkerligen kunde fortsätta i augusti och framöver där, men jag får se. Jag vantrivdes som sagt där och jag tycker att det viktigt att man trivs med sitt arbete.

Men jag är ytterst glad att hon tog upp det så att jag slapp, har ju haft tanken snurrandes i huvudet några veckor nu.
Jag föreslog att jag eventuellt kunde vara deras inhoppare ifall någon ringer sig sjuk eller liknande vilket hon tyckte lät som en god idé, men av den anledningen att jag och denna kvinna inte alls kommer överens och det inte går en arbetsdag(på 3 timmar) utan att vi ger varandra onda ögat så är det kanske inte en så lämplig idé.. we´ll see!

Imorgon ska det sökas nytt, något med framförallt bättre betalt.


Kommentarer
Postat av: syster yster

Hoppsan! Har du nåt nytt jobb på gång eller e det ny jakt? Nu är det bara 3 dagar kvar haha

2010-07-05 @ 14:03:41
URL: http://martalouise.zoomin.se
Postat av: Alexx

Uuuusch vad skönt det är ska jag säga dig! Nej, inte än. Men det kommer. Kan berätta mer när vi ses:)

Tre dagar, kommer ni på torsdag redan? :D

2010-07-05 @ 23:13:45
URL: http://newbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0