Ooopseidaisy

Oj, har jag gått och halkat någonstans? Vilken dålig uppdatering under helgen, det ber jag om ursäkt för:)
Men ni vet ju hur det kan var ibland, man har ingen entusiasm att sitta och tänka fram något att kladda ner i ett inlägg.
Och mina föräldrar har faktiskt sagt att man kan få fyrkantiga ögon av att sitta för mycket vid datorn;)

Firandet av Kicki i fredags var trevligt, liten miss från vår sida att vi var sent ute med lokalhyrning och inbjudningar men jag hade roligt ändå och "4"-kampen var underhållande, haha..
Dock smakade den sista shoten inte lika smarrigt som den första;P

Upp "tidigt" dagen därpå för att städa upp efter oss, vilket vi gjorde väldigt bra. Var renare efter än innan vilket jag också berättade för tanten som blivit mycket nöjd med städresultatet, kanske trodde hon inte att ett gäng 20åringar skulle sköta sig?:P


HERREJÖSSES, VAD CYPERN NÄRMAR SIG!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0