Ska vi kalla det "Sverigetripp"?

Idag tycker JAG att dagen har gått fort! Jag bjöd på köttfärssås till lunch som tydligen var uppskattat av Kickoo som inte brukar tycka om det.
Jag, Kickoo och Skuttis har varit på ärenden i Täby men vi kom hem till Vallentuna igen utan "framgång".
På hemvägen stannade vi till på ICA stop, Kicki ville visa hur fint dem har det;P
Fick även bli att jag inhandlade en korg nektariner, wonderful:)

Ikväll blir det strömming till middag och kanske 1 eller 2 chokladbitar till efterrätt.
Sedan blir det en eventuell lekstund med mina kära väninnor igen!

Imorgonbitti drar vi mot Sala för att hämta upp lite dyrbar last innan det bär vidare mot de Norrländskatrakterna:)
Ska även kika när mina syskonbarn åker vattenskidor vilket verkar vara en väldigt häftig grej!
Då åker kameran fram:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0