Felaktig lönespecifikation!? :O

Idag har jag jobbat, precis som igår..och i fredags. Synd att behöva att stå framför stekbordet när det var så fint väder! Och fick förövrigt min första lönespecifikation som vi glömde bort igår.
Men det stämmer inte alls, anser jag.
Och fula är dem, de skriver de själva på datorn..ser lite oproffesionellt ut faktiskt.

Att OB-timmar innebär obekväma arbetstider och därmed högre timlön verkar dem inte förstå.. eller så tror dem att man är en blåst ungdom!?
"ob11 h x 18,75 = 206kr"
Jag har alltså jobbat för 46 kr om dagen när jag egentligen ska ha 321.
107,25 ligger ob-lönen på INTE endast 18,75!!!


Ska ta mig ett litet snack med dem på fredag!

När jag slutade så missade jag  bussen med 3 ynka minuter, orkade inte sitta och glo i 27 minuter så jag bjöd in mig själv hos kusinen som bor (nästan) granne med mitt kära arbete, vi tog en cider på balkongen och pratade lite..trevligt, vi syns för sällan trots att vi bor nära varandra!

Men iallafall, jag har badat idag:) På skavlöten med Johanna, var där vid 16.30 och det var ju alldeles perfekt eftersom vattnet blivit uppvärmt hela dagen.

Tack och hej leverpastej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0