It's a summertime n' the weather is high:)

Idag vaknade man tidigt (och somnade sent) men jag hade inga problem alls att gå upp. Klockan 8 ringde alarmet och jag följde med min far till garaget för att titta in den nyinköpta bilen!:)
Mycket fin, bra köp far.

Sedan blev den en frulle hemma hos Kicken innan det bar av till poolen igen:) Vi verkade vara där lite för tidigt idag eftersom poolen fortfarande låg i skuggan när vi kom, men det ordnade snabbt upp sig och jag hoppade i!
Ingen badkruka här inte, bara ibland?:P

Men de satans flugorna fick fnapp och ville inte lämna oss i fred, Danne blev speciellt drabbad.
Men vad säger man!? De drar sig till skiten, eller?:)



Det gäller att hålla ögonen öppna!

Kommentarer
Postat av: syster yster

Kul med ny bil o spännande!! Vad e det för sort och vilken färg??? När får vi se den?? Puss på er!

2010-06-25 @ 10:23:29
URL: http://martalouise.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0