Kanske ny bil, finally!?;)

Turen till Vaxholm igår var trevlig, det är väldigt vackert..där skulle jag kunna tänka mig att bo!:)
Vi åkte dit för att äta en glass vid hamnen haha, det var lite godare än vanligt faktiskt..
måste berott på den fina utsikten?;)

Nu ska jag snart skölja ur min hårinpackning, sedan blir det en sväng till Täby och Arninge för att kika på lite bilar.
Min pappa har äntligen tagit sig i kragen och tänkt köpa en ny bil, äntligen.
Eftersom det blir mycket bilåkande denna sommar kände han att det var dags, han litar inte riktigt på den gamla.
Tur är väl det, en varm sommardag i den bilen är det samma som andnöd!

Får se om han hittar något intressant, jag följer bara med som extra ögon..för inte kan jag tro att jag har något att säga till om när det kommer till självaste köpet!:P
Kickoo var lite hungrig och ville följa med och äta lunch! Så hon får stå ut med bilkollning också;)

Talk to you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0