Kristorante dagen!

A little bit about provjobbningen kanske..!?;)
Jag kom till kristorante 25 minuter innan tid, eftersom dem satans bussarna inte går som man vill haha:)
Så jag får vänta en stund medans de serverar de sista beställningarna.

Sedan bjöds det på fattiga riddare och valfri dryck, tjohoosan. Gottigott!
Titti, som hon heter, berättade lite snabbt om att jag kommer ha samma lön som Kattis då vi är lika gamla, och vilka dagar och tider jag eventuellt kommer få pass.

Under dagen får jag sköta disken, inte helt oväntat. Jag får plocka undan från borden och ta serveringar.
OCH vika pizzakartonger, my back doesn't liked that!

Det som dock är lite tråkigt är att man får ju göra deras skitgöra, vilket det ofta är.. men trist är det.
Det andra negativa är också att de verkar ha svårt att komma överens om vilka sysslor de ska låta mig göra, jag kände mig lite som en boll.

Det var som sagt bara första dagen, men man får se hur man trivs!
Tack Kuttis för jobbfixningen, en engång gled jag in på ett banaskal!;)

Kuttis kom förbi mig efter jobbet, klockan 21.30 och tiden rusade iväg..00.30 var klockan när hon försvann hem.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0