Min dröm om Ove-Hjelmert

Tänkte berätta om min normala dröm jag hade i natt!
Det var nämligen så att jag vaknade till och var livrädd.
HAHAHA, stört men tydligen blev jag det!?
...

"Jag jobbade som utredare på en psykiatriavdelning, vi hade en patient som hette Ove-Hjelmert. Han tyckte inte om mig något vidare eftersom han inte höll med om att han var psykiskt sjuk, det blev alltid heta disskutioner om detta inne på kontoret och det slutade alltid med att han bad till *....*, kommer inte ihåg namnet, men någon slags högre makt. Han var starkt troende.

En dag rymmer Ove-Hjelmert från hemmet och jag och en kollega fick åka iväg för att leta upp honom, jag trodde att min kollega var på min sida (eller hur man ska förklara det) men när vi väl hittar Ove-Hjelmert visar det sig att de är kompanjoner och kämpar för att dra ur alla människors deras livsglädje..
Så Ove-Hjelmert kommer krälandes emot mig, jag kunde av någon anledning inte röra mig. Han tog tag om mina vrister och krälades sig upp, när han kommit i höjd med ansiktet började han suga ut min lycka(ni vet som i HarryPotter)"


Sedan vaknade jag, hahaha! Kanske också ska tillägga att jag tog ett extra stortavstånd från sängkanten när jag gick upp för att dricka ett glas vatten, var nog inte riktigt vaken och trodde att Ove-Hjelmert skulle komma och dra mig i fötterna.
HAHAHA CP DRÖM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0