The last day of FF!? haha.

Idag sov jag ganska länge, iallafall med tanke på att jag har gått upp relativt tidigt under en period nu:)
10.30 gick jag upp, åt faktiskt frukost (vilket inte händer varje dag) samtidigt som jag kollade på ett avsnitt av "Sveriges fulaste hem".
Sedan bar det av mot Kvarnbadet där jag skulle träffa Johanna, hon lyckades fixa in mig gratis av den anledningen att jag eventuellt skulle börja som simlärarassistent!?:P

Tog en promenad förbi min älskade mammas grav och gav blommorna lite vatten,

sedan vidare till centrum för att boka om min klipptid:)


Väl hemma var jag tvungen att städa upp lite (är inte klar än, tog en LÅNG paus) eftersom min far inte ska behöva komma hem till en svinstia imorgon!
Men jag måste säga att jag faktiskt är ganska duktig på att hålla rent efter mig, jag hatar att diska men jag hatar stora diskberg mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0