Virrigt värre..

JAG GICK UPP KLOCKAN 08.00 IDAG! :O
Skulle följa med som moraliskt stöd för Simon (Haha nej, följde bara med som trevligt sällskap!) som skulle få tandställning idag, eftersom jag tydligen är "proffset" enligt Regina;P
Och för att hämta Kickoos enorma nyckelknippa som på något underligt vis hade hamnat på polisstationen i Solna och som förövrigt hade hittats i trappuppgången till Skördevägen 3 som inte finns!?

Vi åkte lite fel, men lyckades till slut hitta rätt..men upptäckte då att ingen av oss hade parkeringspengar..
men jag letade lite nogrannare och hittade en 20-lapp (i BH:n), men naturligtvis tar automaten inte sedlar så vi fick fråga oss fram efter någon som hade växel.

Men men.. sedan virrade vi oss tillbaka till TeeebyCentrum för att luncha på Donken, men det var stängt! Hahaha, hur ofta händer det?
Så det fick helt enkelt bli Hägernäs istället:)

Jag har precis kommit hem och nu funderar jag på att ta en dusch, eller en promenad..har lite beslutsångest!
Sitter och stirrar på en skiva med "Lasse Stefanz" och känner att jag börjar bli lite småhungrig också..

Talk to you later aligators.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0