Äntligen helg! :D

Ingen skillnad denna natt, sov i omgångar..det börjar bli väldigt frustrerande!
Det konstiga är också att jag INTE känner mig trött, däremot väldigt seg, och lättirriterad.

Men över till något roligare.. Det är fredag idag!

Johanna fyller år, 19 år! Grattis:) Jag ska träna hårt på gymmet och min kära syster med urgulliga barn kommer på besök <3


(väldigt gamla bilder dock, men väldigt söta!)
Ska bli trevligt att umgås lite, Ida har fyllt år också..13 år! En tonåring har blivit till;) Ooh god!
Så ikväll antar jag att det blir presentöppning, jag hade då iallafall inte kunnat vänta, Haha.

Nu sitter jag bara här och vill att tiden ska gå foooortare, jag hatar att vänta när man redan är klar!
Klockan 12.00 ska jag till gymmet, köra uppvärmning och sedan gå på CoreBosu passet.


Talk to you later.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0