Flitig dag!;)

Idag har jag varit en duktig flicka!

Jag har:
  • Varit på Arbetsförmedlingen
  • Varit en sväng inne i TäbyCentrum
  • Varit på gym, CorePass + kondition 30 minuter


Just i denna stund sitter jag med pennan i högsta hugg och fyller i en enkät om
"Sex bland ungdomar"..
På väg till Arbetsförmedlingen mötte vi nämligen på Cicci och Anna (Jag och Kuttis alltså, mitt moraliska stöd)
som hade varit och delat ut enkäter angående deras projektarbete, så jag bad om en jag med!

Sånt är skoj;)



Nu börjar tröttheten smyga sig på..
Kanske dags att stänga av datorn, ta mig ett glas oboy, kasta mig i sängen och se på
"ANGER MANAGEMENT"



Vi ses i drömmarna:)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0