HejHej "turken"

Måste bara dela med mig utav detta.

Igår var jag på besök hemma hos Sandrah, vi sitter vid datorn och stirrar lite när jag sedan får för mig att hämta mobilen i jackan.
När jag kommer till hallen som kliver det in en "turk?" i hallen..

- Hej!, sade jag.
- HejHej, sade han tillbaka
Jag tänkte inte mer på det och går tillbaka till vardagsrummet.
- Vem pratar du med? frågar Sandrah
- Jag vet inte, det klev in en "turk" i hallen, sade jag.
HAHAHA.
Sandrah går dit för att kika, "turken" ställer ifrån sig sina matkassar, låser dörren om sig och börjar knyta av sig skorna.
- Vem är du? frågar Sandrah
Han säger sitt namn, som vi dock inte minns!

- Har du gått fel? undrade Sandrah
"turken" svarade:
- Nej, jag bor här. Jag ska träffa Nazim.

Sandrah blir lite rädd och ropar lite tyst på sin pappa, som även han kommer ut i hallen.
Han frågar också "turken" om han har gått fel men får samma svar.
- Du har nog gått fel!
- Du är inte den första, det är det fler som har gjort! säger Sandrah pappa.
Han blir lite generad, knyter skorna, tar sina kassar..ber om ursäkt och går sedan sin väg!
Han skulle till huset bakom:)



Det är inte varje dag;) Kul va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0