I feel great <3

Härliga söndag, eller..
Vad fan har hänt med "våren".. den var ju nästan här och nu snöar det värre än på julafton!

Blir ingen mysig promenad i solen precis.
Lyssnar för tillfället på: Volbeat - Still counting


Vaknade idag och mådde toppen, trots en utekväll! I love it :)

Nu sitter jag här och dricker avslagen Cocacola, skitäckligt..men jag är törstig.
Ska strax göra mig snyggare än vad jag redan är och kämpa mig igenom snöstormen ner till Ica, säga Hej! till Kickoo, möta upp Bojan och handla soppa hahaha..

Puss och hej, leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Patrik

JAJA skit i mig göre! HAHA

2010-03-21 @ 13:32:29
Postat av: Patrik

Bra där! ;)

2010-03-21 @ 13:33:12
Postat av: Alexx

Sådär Puttefnask, nu är det med på hörnan! :)

2010-03-21 @ 13:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0