I´m still nyttig, lets see about later this night!?

Idag var jag på gymmet!:)
Jag körde maskiner, var ju på introduktion för inte så länge sedan och då fyller de i ett färdigtryckt papper med olika maskiner som tränar kroppens alla muskler.
Det är något jag ska träna varannan dag, restrerande dagar ska jag antingen promenera, simma eller köra kondition på gymmet!


Kickoo frågade om jag ville med henne och övningsköra eftersom de skulle äta någonstans ute också, men eftersom jag hade börjat min dag så bra lät inte det allt för lockande..

Jag övervägde det dock när det pratades om att äta på någon salladsbar eller liknande, men sedan tänkte jag att det är faktiskt mer ekonomiskt för min del att stanna hemma eftersom mat är något som finns hemma!
Och tur var väl det, hennes far har fått bilkrångel och vill därför inte åka långt..de ska äta på McDonalds! xD

Min middag blev nog en aning nyttigare:

Stekt fisk, bulgur, sallad/tomat/gurka och sås (gjord från grunden, ingen påse-sås)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0