I rätt riktning..

Haha, det kanske låter lite töntigt, vad vet jag!?
Men jag har faktiskt börjat med att skriva "matdagbok" så att jag kan hålla koll på hur mycket jag bjuder magen på!



Haha min grymma bok, NallePuh is the shit!

Än så länge är jag bara inne på andra dagen, men jag hoppas att jag ska kunna fortsätta med detta och att det förbannade sötsuget försvinner inom kort..
Ska även försöka att äta mindre portioner och om så behövs fler gånger istället!

Lets see how it goes;)

Jag har precis ätit LITE lasagne, och ska strax börja packa väskan..för klockan tolv bär det av till gymmet.
Idag är det uppvärmning (cykling, 15 minuter) och CoreBosu-passet 12.30:)

See you later aligatoors

PUSS! <3

Kommentarer
Postat av: Sabina

Wiihoo :) duktiga Alex!

2010-03-20 @ 18:45:23
URL: http://saabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0