Min åsikt helt enkelt :)

Jag kan inte säga annat än att ett förtroende tar tid att bygga, jag är inte speciellt godtrogen och det krävs mycket..

Så ja, tillit till människor. Det är något jag har svårt för, jag litar inte på många.
Jag vet heller inte vad jag vill eller vad jag ska tro ibland..

För i många fall..är ord bara ord
Ord behöver inte betyda någonting för vissa människor..

Så vad ska man tro? Hur ska man veta?



Och..nej ord räcker inte alltid, ibland krävs det mer!



It´s just my opinion :)






Kommentarer
Postat av: Sabina

Haha jaa :) jag vill verkligen fly vallentuna! ;)

2010-03-21 @ 19:51:28
URL: http://saabs.blogg.se/
Postat av: Sabina

Hahah.. jaa om det nu vore så lätt :D

2010-03-21 @ 19:57:31
URL: http://saabs.blogg.se/
Postat av: Robban

håller med dig där!

men de finns ju alltid någon lr några man kan lita på.

hehe vet att de bara e ord men vet inte riktigt hur jag ska bevisa men du kan alltid lita på mig att jag finns där om du behöver snacka om något lr så <3

2010-03-25 @ 10:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0