Musikal :)

Idag var jag tvungen att ställa väckarklocka, på 07.15..trodde det skulle vara en omöjlighet, men icke.
Det gick förvånandsvärt bra!
Anledningen till att jag skulle upp så tidigt är för att Vallentuna Gymnasium hade premiär försin årliga musikalföreställning idag klockan 09.00.

Jag gick det med Jojjo, Cozma, Nadin och Sofie:)

Jag tycker att allihopa var jätte duktiga, trots att det blev några misstag..men det är bara sånt som gör det hela roligare! ;)
Det var dock synd att de inte hade så många sånger då det är en musikal, fast å andra sidan hade de mycket dans istället.
Dans med mycket bra koregrafi faktiskt! :)

Per som tydligen hade varit sömnlös hela natten för att fixa klart musikskivan in i det sista hade glömt att lägga in en låt, så när de kommer till den scen som denne skulle vara i..
..Stod de och visste inte riktigt vad de skulle göra, utan improviserade en knasig dans :P

Så av den anledningen ska jag gå och se den ytterligare en gång:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0