Mycket treevligt! :D

I fredags kväll gav jag mig iväg till Stockholm C för att möta upp syster och barn.
Vi gick på McDonalds, as usual..
Dock ville jag inte förstöra min nyttiga dag allt för mycket så det fick bli en McChicken Jr. Haha..

Moster och CO% skulle inte vara hemma innan 20.30 vilket innebar att vi skulle fördriva tiden inne i stan, hann dock bara besöka 1 affär innan allt stängdes!

Men vi gick på upptäcksfärd istället :)

Väl hemma blev vi bjudna på fika, ALLA åt och jag kunde bara inte motstå! Det var suuuper gott:)
Och självklart presentöppning, jag tror hon blev nöjd! Pretty sure.

Såg på "Lets dance" finalen, som jag inte sett ett enda avsnitt av..

Sedan var det sängdags, vi låg och pratade lite om mitt sömnproblem och kom fram till att det kan bero på att jag går och lägger mig hungrig.
Man sover ju sämre då!

Och det låter ganska logiskt, jag menar..jag är ju ALLTID hungrig.
Och har nu slutat med att äta innan jag lägger mig, så får väl helt enkelt leva med dessa sömnlösa nätter tills magsäcken har vant sig!

Kommentarer
Postat av: syster yster

Tack för en trevlig helg! Saknar dig redan! Pussar i massor på dig gullet från Bigsis

2010-03-28 @ 19:35:57
URL: http://martalouise.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0