Now I really need to go in the right direction!

Idag vaknade jag med huvudvärk och en ovälkommen förkylning, blev riktigt besviken eftersom jag ville gymma idag!
Men efter att ha varit vaken några timmar så blev det bättre och jag gör ett försök med träningen senare idag:)

Utöver det gjorde jag en AWESOME lunch, ibland överraskar man ju sig själv alltså!;P Haha.
Räkomelett med finhackad sallad och avocadoröra ;)
Riktigt smarrig:)

(Har dock inte lagt på sallad och avocadoröra på bilden)

 

Jag känner också att nu är det dags!

Att det är dags att ta träningen på extra STORT allvar, eftersom jag inte är en tålmodig person så krävs regelbunden träning och utan något som helst fuskätande för att nå de resultat jag vill.

Så från och med IDAG, börjar mitt nya liv;)

Jag måste kämpa, jag ska göra mitt bästa för faaaan:)


Kommentarer
Postat av: kicko

Bra älskling, jag ska stötta dig :)

2010-03-18 @ 16:20:28
URL: http://kickisandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0