One night, one date.. with the television ;)

Jag och Sandra skulle egentligen ha dejtat idag, "in the dark".. men jag råkade somna, troligtvis huvudvärken som tröttat ut mig.. och när jag vaknade var jag inte alls på sällskapshumör!

Så det fick bli en TV-tittarkväll..by my own HELT ENKELT!

  1. Dating "in the Dark"
  2. Desperata hemmafruar
  3. Cougar Town
  4. PAUS - computer time.
  5. CSI


Nu ska jag hoppa in i duschen, underbart! Because I´m cold.

Sedan är det TVn som gäller, eller film.. får se hur länge jag håller mig vaken, är redan trött.
Eller ska jag säga fortfarande?

So, tonight I´m gonna sleep like a princess <3

Sovgott, vakna torrt.


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0