Sensitive moment!

Jag saknar dig


Jag fick tårar i ögonen i fredags..

När jag såg Max som hade somnat mot Annas ben och Ida som låg lutad mot hennes bröst.


Jag lät ingen se mina tårar.

Men just i det ögonblicket saknade jag dig något enormt!

Jag vill också kunna luta mig mot dig när jag är trött, krama dig när jag vill eller

krypa ihop i din famn när jag mår dåligt.


Att höra din röst, räckte oftast som tröst och

bara att få chansen nu.. att säga "godnatt"

skulle kännas som en värdefull skatt.


Jag saknar att bara ha dig här.


Dagar, veckor, månader eller år,

du kommer alltid vara saknad hur lång tid det än går.


För alltid i mitt hjärta <3

Kommentarer
Postat av: syster yster

Älskade syster, det spelar ingen roll hur lång tid som går! Hon är lika saknad ändå, hon fattas ständigt! O det är så mycket jag saknar, hennes skratt, telefonsamtal på kvällarna och den där klappen på axeln när vi kramades! Men du hade också fått plats brevid mig även om det inte hade varit detsamma men bara så att du vet finns det alltid en plats ledig brevid mig om du behöver den!! Älskar dig mer än vad du kan tro! Puss på dig.

2010-03-29 @ 14:01:36
URL: http://martalouise.zoomin.se
Postat av: Lillasyster

Nu började jag att gråta igen!

Jag vet. Tid läker inte alls alla sår! Det gör jag också, telefonsamtalen behövde jag dock inte:)

Men jag hade velat ha henne så mycket längre än 16års ålder..min 18årsdag, min student, mitt första "riktiga" jobb..

Egentligen vet jag nog det, bara jag som inte är tillräckligt framåt att ta för mig! Tråkigt nog:O

Vi får helt enkelt kramas lite oftare, ha kramkalas! Kärlek kan man aldrig aldrig få för mycket av:D



Älskar dig <3

2010-03-29 @ 15:52:34
Postat av: syster yster

Jag hade henne mycket längre än dig men det är ändå inte tillräckligt!! Men jag förstår vad du menar, det är så många viktiga ögonblick i ditt liv där hon fattas, där man behöver en mamma och särskilt en så fantastisk mamma som hon....... O ja, jag håller med dig, fler kramkalas, vi är dåliga på dom!

2010-03-29 @ 17:06:51
URL: http://martalouise.zoomin.se
Postat av: Lillasyster

Bra att du förstod poängen, menade ju självklart inte att det är mindre synd om dig!

Ja precis, det hade varit behövligt och mycket trevligare.

Jag vet, kan man någonsin få "tillräckligt" utav vår mamma? Nej!:)

2010-03-29 @ 20:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0