Time to clean?

Hahaha vad jag är dålig ibland, iallafall när det kommer till det här med att städa, att städa hemma hos mig själv!
Att städa hos andra är ju relativt roligt, eftersom de oftast blir så glada:)
Men att göra det hemma, framförallt i mitt rum..ligger inte högt upp på min lista! ;)

Idag innan gymmet tänkte jag att jag skulle hinna städa lite, det är nämligen JÄTTE dags nu tycker jag!



Men vad gör jag!?

Jo, jag plockar undan några glas, lägger tvätt i tvättkorgen och sätter mig vid datorn..Gud så duttigt av mig!
Jag har liksom är väldig förmåga att ta pauser, så att städa för mig kan ibland ta flera dagar.

Inte alltid dock, för ibland kan jag vakna med ett himla städhumör.

Imorgon kanske jag ska ta mig an mitt rum?
Om jag inte hittar på något roligare! :)


(Här är jag)

Kommentarer
Postat av: eemma ;D

uscha städa, haha

städa e bah kul efteråt när allt e fint :D

2010-03-16 @ 22:53:36
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/
Postat av: syster yster

Blir inte din lilla pappa vääääldigt glad när du har städat haha!! Det tror jag!!!! Kramar från oss alla

2010-03-17 @ 05:02:02
URL: http://martalouise.zoomin.se
Postat av: Lillasyster

Jo, det blir han nog..innerst inne! Haha. Men som sagt, det tar tid att städa hemma! Vi kan byta, du städar hos mig, jag hos dig?:)

2010-03-17 @ 10:47:15
Postat av: syster yster

Det är en deal!! Haha det ska bli kul!!!

2010-03-17 @ 18:30:06
URL: http://martalouise.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0