Tröttmössa!

Jag är trött, alltså jätte trött!
Jag verkar ha fått svårare att sova nu igen..

Igår natt sov jag hos en vän, somnade sent inpå natten, vaknade  kl 7 av att muppen inte har några persienner och dessutom en kramgo kattunge:)
Och skulle sedan upp 8.20 för att fixa mig inför en trevlig dag på Stan med syster och barn:)

Och i natt sov Kickoo hos mig, eftersom hon rör sig som en stucken gris i sömnen går det bara inte att ligga brevid henne..så jag drog ner bäddmadrassen på golvet och sussade där.
Dock var det inte ryggvänligt, sov därför lite knakigt och 6.30 ringer en EB och väcker oss, kan efter det inte somna om ordentligt!
9.00 vaknade Kickoo och ville/kunde inte somna om och började hoppa på mig.

Sedan bar det av till Stan för ett hemligt ärende;)


Kommentarer
Postat av: big sis

Vad va det för hemligt ärende?? Jag haaatar hemligheter!!! Berätta nu allt för mig!!

2010-03-05 @ 17:32:24
URL: http://martalouise.zoomin.se
Postat av: lillasyster

Det är ju hemligt;)

2010-03-07 @ 00:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0