Vaaad FAN!

Jag förstår inte vad problemet är!
Varför kan jag inte få sova som en normal människa?

Precis som gårdagen vaknade jag mycket tidiagre än vad jag önskat.
03.30 var klockan när jag vaknade och har inte kunnat somna om sedan dess, typiskt..

Och när jag är trött blir jag antingen lättirriterad och arg, eller överdrivet glad och sprallig.. Så jag hoppas på det positiva alternativet! :)

Klockan 07.30 gick jag upp och åt frukost, läste faktiskt tidningen också. Haha!
Sedan har jag suttit här vid datorn och gjort några ändringar i mitt CV och kämpat med vår underbara skrivare som visade sig ha slut på "färg"patroner.
Det löste sig dock tillslut, eftersom vi skrev ut i svart/vitt.

Men jag känner ändå för att beklaga mig lite..
Jag har varit vaken sedan 03.30, det fanns ingen färg i skrivaren och det finns inga bananer hemma..

min frukost blev inte sig lik!


Nu ska jag jag ut på ärenden.
Wish me luck! ;)

BRUM BRUM



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0