Då var det överstökat! :)

Mitt minne är som en guldfisks, vet inte hur länge jag har tänkt att jag ska ringa till Fritidsresor angående vår resa till Cypern i sommar.
Trots att jag inte gör någonting om dagarna så lyckas jag förtränga det! Haha.

Men nu äntligen har jag ringt.
Jag och Kuttis delar hotellrum och Kickoo och Sandrah, sedan ville även Jojjo följa med.
Jag ringde då till Fritidsresor och bokade in henne i mitt och Kuttis rum, enbart sista veckan eftersom hon inte ville stanna längre.

När resan är bokad har man 10 dagar att skicka in en delbetalning av resans kostnad,
det gjorde inte Jojjo.


Vi blev då lite oroliga att detta skulle medföra komplikationer för vår resa, eftersom vi nu blir tvungna att boka om henne.
Vi trodde att det kunde finnas en risk att min och Kuttis biljett skulle höjas i pris eftersom vi gör en "ombokning" så pass lång tid efter att vår resa bokades.
Men eftersom vi redan gjort vår delbetalning skulle priset stå fast, trots tillägg av person till hotellrummet.

Så ingenting att oroa sig över! :)


Stränderna är inte bara underbart vackra.
Visste ni att Cypern har Medelhavets bästa vatten?

"Turister som vill bada i Europas renaste vågor bör resa till Cypern. Enligt EU:s årliga badvattenrapport har Cypern Europas renaste vatten, fjärde året i rad."

 






Kommentarer
Postat av: Kicko

Fan vad bra, att inget hade hänt med eran bokning ;)

2010-03-31 @ 15:27:27
URL: http://kickisandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0