En fantastisk dag i snön!:)

Hihi ibland tycker jag faktiskt att vintern är helt fantastisk!
Man kan bygga snögubbar, snökojor eller varför inte ha snöbollskrig?:)

Det är som att få återuppleva barndomen igen. (Det där lät dock som att jag är en gammal keering)
Och det var precis vad jag och Kickoo gjorde.. ;)

Vi satt hemma i den stinkande lägenheten på Centralvägen, var helt utmattade (utan speciell orsak) och kollade på TV.

Sedan kikar vi ut genom fönstret och får syn på något underbart:)
HELA hennes baksida var täckt med snö, orörd snö!

Jag lånade ett par byxor av henne och sedan sprang vi ut..
Vi hoppade, vi sprang, vi åkte kana och vi gjorde snöänglar.
Det var så himla härligt, det var roligt och befriande på något sätt!

Jag kände mig som ett litet barn igen, inte som en 19-åring :)
Men jag ska alltid ha barnasinnet kvar, jag ska alltid vara lite barnslig..barnet inom mig kommer inte att försvinna, bara anpassa sig till situtionerna!:)

Så här så det ut innan..

Vi passade på att träna lite också, det gick inte så bra.

Stången var kall!

Såhär såg det ut efter en springmarsch mot bänken-->

 


Kommentarer
Postat av: Patrik

Skön träning!

2010-03-07 @ 13:30:15
Postat av: Alexx

Ellerhur! :P

2010-03-07 @ 16:11:02
Postat av: Kicko

Haha du skulle laggt upp de andra bilderna också knäppis :P

2010-03-08 @ 14:38:51
URL: http://kickisandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0