Det gick ju enligt planerna!?;)

Shit, måste bara skryta om kryssningen litegrann, den blev ju så otroligt jävla GREAT!
Ojojoj, säger jag bara..vilket drag;)


Jag sitter här på båten och bloggar lite, jag tog med mig min egendesignade diamant laptop.. röker en cigarr och bara njuter av vågorna utanför fönstret!?
Nej.. så är det faktiskt inte alls.

Jag kom hem ganska nyligen efter en ganska galen kväll med tokiga människor:) Bilder kommer troligtvis upp på Facebook imorgon!

Vi spelade kubb, JAG smådrack lite, vill inte påstå att smådrickandet stämmer in på alla nämligen..haha!
Sedan gick vi in till Kickoo och hennes fantastiskt stora 1:a, rekord på folk där inne ikväll faktiskt.
Men det blev för mycket, man fick inte plats och fick praktiskt taget hoppa över varandra!

Så..som sagt, vår kära kryssning slutade inte som planerat men jag vill inte klaga på kvällen heller, vi får helt enkelt ta kryssningen en annan gång;)


SÅ DET SÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0