Flashforward;)

Tjing tjong ta en bong? Nää men.. Heeej!

Igår fick det bli en riktigt onyttig söndag, jag vaknade..ovanligt pigg faktiskt, men inte konstigt det eftersom klockan visade närmare 14.
OJ!?


Och blev då jag otroligt sugen på en pizza, så det fick bli min sena lunch! Jag gick hem till Skuttis och suktade henne och Per lite, mycket roligt;)

Sedan skulle hon steka pannkisar och jag ville inte vara med så jag gick hem och åt fisk istället!;P
Jag tyckte även att det skulle sitta fint med lite gurka i magsäcken så vi gick ner till Ica och shoppade lite, fast det blev morötter hihi.

Kvällen avslutades med ett gäng avsnitt av "Flashforward", det verkar hittills vara en mycket godkänd serie enligt Aless.



Rekomenderas. Verkligen. Jag lovar. Det är sekurt! Höhö..? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0