Födelsedsagshandling;)

Idag är det fredag och därmed ett besök på gymmet, blev dock väldigt besviken när jag ställde mig på vågen!:(
Det blev även Kickoo, (som förövrigt bara kom dit för att duscha, hahaha) så nu har vi bestämt oss för att träna på allvar, det är ju faktiskt MAJ!

Om 3 månader & 2 dagar åker vi till Cypern och då vill jag att min kroppsfigur ska ha ändrats till det positiva!!

Idag fick det även bli en sväng förbi TäbyCentrum, min andra systerdotter fyller nämligen 13 år snart.
Jag tror att jag är ganska nöjd med mina fynd iallafall! Vi får se om hon blir lika nöjd.
Men att köpa kläder till syskonbarnen har ju bara varit en hit än så länge!:)

Vi råkade även få syn på något mycket intressant, "bo 1 vecka i Turkiet, 2 personen för 2.870", det lät mycket trevligt! Så vi gick in och kikade lite, men det visade sig vara endast hotellpriset så vi gick raskt därifrån:P

Nu ska jag iväg på nya äventyr, brumbrum.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0