Good-saturday-evening

Igår vaknade jag helt ovetandes om kvällens middag, eller det gör jag i och för sig varje dag..
men det är inte det som är poängen;)

Först blev det bestämt att äta hemma hos Kickoo far, han hade köpt alkohol till och med, wooho.
Men den gick vi dock miste om när vi beslöt oss för att grilla istället!
Ajajaaj..

Som jag nämde igår, eftersom jag inte har någon glädjande ekonomi som många andra har jag inte råd med fläskfilé och sådan dyr mat.
Jag köpte korv istället, chorizo..och det tyckte Johan var otroligt roligt!
"Det är något speciellt med tjejer som äter korv..."

Men Johan, mina korvar var riktigt goda, godare än dina brända köttbitar sååå...bite me! ;P

Förutom att en i sällskapet hängde läpp så var det riktigt trevligt, tack och hej.

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Tack tack ;D

2010-05-16 @ 17:19:39
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Elene:)

japp men nu är det fint här på öland på sommaren och så:)<3 senast jag var i stockholm var förra våren:)

2010-05-16 @ 18:37:47
URL: http://theelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0