Grattis mamma<3

Idag, den 20:e maj 2010 är för mig en speciell dag, för idag är det din födelsedag Mamma.


Du skulle ha fyllt 59 år, men du fick aldrig chansen att leva tills denna dag!


Du togs ifrån oss när ingen var redo att förlora dig!


Du spred glädje och lycka till VÄLDIGT MÅNGA och du lämnade ett stort tomrum efter dig!


Om jag någongång var ledsen eller orolig över någonting, behövdes bara din närvaro för att göra mig lugn.


Du är saknad och älskad av många människor och du kommer föralltid att ha en plats i mitt hjärta och med all säkerhet, i mångas hjärtan!

 

 



Grattis älskade Mamma<3

 



Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Nu har jag skrivit om solariet :P

2010-05-20 @ 17:01:27
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: mli

va fint alex :)

2010-05-20 @ 17:29:35
Postat av: Alexx

Tack så mycket Emelie:) Vi ses imorgon, då ska vi härja!:D

2010-05-20 @ 19:41:55
URL: http://newbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0