I felt that I needed some change in my bedroom:)

Idag har jag varit igång hela dagen, jag ställde väckarklocan på 10.00..men jag kom inte upp!
Vaknade igen vid 11.30 och åt frukost, sedan dröjde det inte länge innan jag hade hämtat skurhinken och börjat städa mitt rum.
Det fick bli en möblering också, kände nämligen att jag saknade att sova mot en vägg!
Har ju haft sängen mitt i rummet nu senast, men inte längre:)

Jag tog en middagspaus vid 17-tiden och åt en fantastisk god middag som min far lagat:
Marinerad fläskfilé med "falsk"potatissallad och bearnaisesås och givetvis, sallad:)
MUMS.

När jag sedan var klar med mitt rum kände jag mig snabbt rastlös och ställde mig och bakade;)
RABARBERPAJ!

Faktiskt första gången jag bakar en paj överhuvudtaget, den blev god:)
Bjöd över Skuttis på en smakbit och även far min fick smaka och enligt dem var den godkänd:D

Kommentarer
Postat av: syster yster

Härligt, bra jobbat!! Vad e en falsk potatissallad e det låtsas potatisar i den?? Kramar i mängder!!

2010-05-20 @ 05:40:51
URL: http://martalouise.zoomin.se
Postat av: Lillasyster

Ja såna där som man lekte med när man var liten, plastisar:)

Nej men man använder squash istället, vi gör den själv:) cremefraiche, squash, gräslök och kryddor..gott och nyttigare:D



När kommer ni hit och går på grönan dåååå?

KramKram

2010-05-20 @ 13:05:16
URL: http://newbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0