Slagen?;P

Vad har hänt? Jag tror bestämt att någon har slagit mig riktigt hårt i sömnen,
jag vaknade klockan 8 idag och gick upp utan några problem alls.
Vilket jag inte gjort sedan Januari när jag jobbade i hemtjänsten och då hade jag faktiskt problem att komma upp, mysko:)

Jag sov hemma hos Kicken igår till idag, det gjorde även Skuttis och jag gick upp innan dem,
det var nästan så de tappade hakan.

Jag ställde mig och gjorde salladen, fort gick det också, hade nästan hunnit klart innan de svalt sista tuggan gröt!
Sedan försvann Kicken ut på en springtur och Skuttis fick springa till ICA och köpa grillad kyckling, jag hör det ryktas att hon snubblade på ett barn? ELLER? :)


Ha en underbar dag i det underbara vädret, för det ska vi ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0