Sunshine, I love it!<3

Idag har varit en underbar dag, strålande sol redan när jag öppnade persiennerna..och nej, det var faktiskt inte så sent!;)

Jag påbörjade mitt nyttiga liv idag också och åt en stadig frukost i sällskap av Kickoo som kom förbi.
Sedan gick vi hem till Johan där han och Danne lagade lunch som vi sedan snodde lite utav maahaha:D

Eftersom det var så vackert väder så ville inte jag och Kickoo sitta på balkongen och slösa bort soltimmarna, vi gick ner på Johans baksida och lekte lite i lekparken sedan lade vi oss på ett par bänkar:)

Det blev dock inte långvarigt eftersom Johan fick för sig att kasta vattenpåsar på oss och vi tyckte inte att det var lika roligt som han tyckte..
Men vi fortsatte den underbara solningen på Kickoo's baksida, väldigt skönt! Jag har fått färg, iihihi :)

Sedan tittade Johan och Danne förbi och sa "Hej" och sedan kom Skuttis förbi och solade och Sandra kom förbi en liten stund i slutet när solen nästan gett upp:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0