gnällspik!

Måste bara dela med mig utav detta..
IGÅR måste ha varit den tråkigaste dagen på väldigt länge, fyfaaan vad tråkigt jag hade!
Städade undan lite inför Kickis temporära flytt IGEN och förberedde även så det blev mindre arbete senare på kvällen när jag skulle få assistans av mamma Regina och pappa Jonny, det gick strålande.
Vi var nästan klara när Kicki kom hem och skulle hjälpa till, hon blev nog tacksam:)
Lyckades tvinga dit Kickise otroligt entusiastiske lillebror för att hjälpa till, gnällspik!
Det får bli ditt nya smeknamn Simon)

När jag sedan kände mig klar med det, var så pass klar att man inte ens kunde sitta bekvämt i den isär plockade soffan, plockade jag fram en bok och tänkte läsa lite!
Hörde ni? Jag, läsa..ett under i världshistorien nästan.
Jag har bestämt mig för att läsa mer, man kanske lär sig att tycka om det!?:)
Hade iallafall tagit med med "Flickan från ovan", ni vet den som går/gick på bio för inte alls länge sedan..
Men som ni kanske redan listat ut har jag inte lärt mig att uppskatta läsning allt för mycket än så det blev snabbt tråkigt.


Kvällen blev dock bättre, åt en utsökt middag med min vän Kickoo som vi hade lagat ihop:
Ugnsbakatlax med dillpotatis och romsås.

Det gjorde vi väldigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0